torsdag den 27. juli 2017

Farveglade drejls-viskestykker

Væven i stuen har den seneste tid haft en farverig opsætning med drejls-viskestykker. En stribet trend med kontrastfarver, og islættet har indbudt til 'fri leg' med farver for mig. Nogle har været (overraskende) gode - andre mindre heldige. De fleste fik jeg fotograferet.

På billederne er islættet tydeligst - på  nogle af viskestykkerne vil jeg nok vælge at lade 'bagsiden' med trendeffekt være 'forside'.

Her kommer de:

Blåt islæt afbrudt af skiftevis rosa og æblegrønne striber til at markere kvadraterne.


Et stribet i ét parti med limegrønt islæt med en tynd hindbærrød stribe for hver 10. cm.


Ternet med skiftevis æblegrønt og orange (det er vildt i min optik, men blev egentlig ganske godt).


Et stribet med ubrudt sort islæt. Sort fremhæver farverne, siges det - hmmm, jeg er måske ikke helt overbevist.


Og et med mørkerødt islæt afbrudt af en rosa stribe.


Og et vildt ét med et varmt gult islæt afbrudt af mørk-lilla striber.


Et lavendelfarvet med pastelgrønne striber.


Og et i to turkise nuancer.



1 kommentar:

  1. Hvor er de flotte.. jeg må prøve at have sådan nogle på væven snart.

    SvarSlet